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Pet heilung
 
Alt 03.12.2007
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Beiträge: 17
 
Späher

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Pet heilung - Posted: 03.12.2007
ich finde keine Einstellung für das Pet

kann man in der config irgendwo eine Änderung machen?

Es ist immer so wenn er 3 mobs am hals hat und erst bei ung. 30% heilen anfängt geht das zu 50 % in die hose

Danke schon mal im voraus.


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Alt 03.12.2007
Beiträge: n/a
 
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Nee, gibts meines wissen nach nicht.
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Alt 03.12.2007
Benutzerbild von Aren
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Beiträge: 92
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Member

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war das nich in den Hunteroptionen ab wann der das vieh heilt? also meine heilt immer gut auch wenn ma 3-4 adds dran hängen dann heilt der das vieh stetig und zwar so ab 60-70 % kann ma schauen wenn ich daheim bin was ich für ne config hab
Jäger lvl 21-60 in work (hand/bot)
Magier lvl 42-52 in work (hand/bot)
Hexenmeister lvl 1-28 in work (bot)

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Alt 05.12.2007
Registriert seit: Dec 2007
Beiträge: 17
 
Späher

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keiner nen einfall?
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Alt 05.12.2007
Registriert seit: Mar 2007
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In der Standart version, also ohne costum, geht dies nicht.
Aber mit weiterem Level braucht er kaum noch heilen, glaube sind nur Anfangsschwierigkeiten.
Und wenn du immer 3-4 Adds hast, würde ich ein anderes Profil in Erwägung ziehen.
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Alt 06.12.2007
Registriert seit: Dec 2007
Beiträge: 17
 
Späher

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Ich hab die Elite nur was meinst du damit?
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Alt 06.12.2007
Registriert seit: Mar 2007
Beiträge: 456
 
Gesperrt

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Das bedeutet das es vielleicht mit einer costum class geht.
Habe aber grade eine getestet, welche kein bisschen was kann.

Daher einfach weiter lvln und besseres Profil nehmen.
Wenn mir deinen lvl sagst könnte ich dir eine nette gegend nennen.
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Alt 06.12.2007
Registriert seit: Dec 2007
Beiträge: 17
 
Späher

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Custom Classes hab ich noch nicht versucht aber will ich mal hab das erst jetzt gesehen ^^

hab mir mal
Simple Hunter:
Designed by: Tearinitup537
runder geladen

die keys

Code:
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  <Key>
  <Key>
  <Key>
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  <Key>
  <Key>
sind eh ganz normal in keys.xml

aber wo verdammt sind die sachen zum einstellen

Config Dialog

General
Effective Radar Range - Distance the MobRadar class should watch for danger. (0 means disabled)
Danger Threshold - Total danger tolerance.
Pull Distance - Target distance from mob before engaging.
Pet traveling delay - milliseconds before manually starting ranged combat. Will automatically start ranged combat if it detects a successful hit on the target from your pet.
Mana Conserve Level: Repeat shot and raptor strike will stop repeating below this threshhold to save mana.
Health Pot Level: Level to pop a health potion.
Health Level to Feign: Level of health to feign to drop agro.
Approach mob limit: level of monster health to run to the mob for a melee finish.
Ranged pref limit: Level of monster health to try and stay ranged. If you are approached and the monster is below this limit the class will finish via melee.
Aspect Ranged: Set this to your ranged combat aspect.
Aspect Melee: Set this to your melee combat aspect.
Aspect Travel: Set this to your travelling aspect.
Clearance for travel aspect: the free space required before switching to travel aspect.
Mount between kills: should we mount between kills? using the key Common.Mount. Overrides your travel aspect if checked
Mount Name: Enter the text that describes your mount BUFF, required for the mount detection. "Brown Kodo" for my tauren test char for example.
Quit Ammo Level: Hearth when ammo count is below this limit before a fight.
Conserve Ammo Level: Use more melee to combat in conserve ammo mode.

Pet
Your Pet Name: your pet name
Use intimidation: Whether the class should use the Intimidation key.
Use Beast Wrath: Whether the class should use the BeastWrath key.
Mend pet level: Level of pet health to mend your pet.
Feed pet level: Level of happiness to feed your pet.
Recall pet for finish: Level mob health to recall the pet for a forced melee finish.
Pet Attack clearance: Distance around a target that needs to be free from adds before sending in the pet first.
Pet avoid clearance: If a possible add is closer than this to our pet recall the pet to attempt to reposition him.
Max Elevation dif allowed: The difference between our elevation and the targets elevation needs to be less than this or we will force pet recall incase it is a cliff.
-------------------------------------
- I am tracking pet mending and pet eating live now.
- It follows the profile as close as possible on retreats.
- It waits for the pet to engage your mob, or for your timer that you set in the config whichever is first. (set it to 10000 or so if you want to wait for the pet to engage all the time).
- You still need 1.5.2 beta for config functionality. (for the moment)
- Retreat will stay a bit closer.
- Retreat will backup straight if the target location is directly behind.
- Only feeds via macro (one push) using my new SimpleHunter.FeedPet key.
- SimpleHunter.KillCommand key functions as a repeating key whenever it is ready.
- SimpleHunter.AutoShot is recommended and is used to start autoshot. You should put "Auto Shot" in this key and have it on your combat bar.


SimpleHunter.cs
GConfig.dll

waren beim download dabei das hab ich alles in Classes rein kopiert

dann in gilder

Classes da nen hacken gemacht und Test Compile dann war die Meldung

No Warnings
Class is alredy loadet in Gilder.

Edit habs gefunden

ist ja im class Auswahl Menü
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Alt 06.12.2007
Registriert seit: Dec 2007
Beiträge: 17
 
Späher

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nice ding das ^^ alle probleme gelöst
der kann endlich mal richtig pullen
geht gut mit mehren mobs um
Kein hoher Pfeile Verbrauch
bleibt nirgends hängen da er alles an sich ran zieht und auf dem weg bleibt

usw..

sehr zu empfehlen
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