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Glider 1.2.8 Release
 
Alt 29.03.2007
Benutzerbild von mrxy
Registriert seit: Mar 2007
Beiträge: 287
 
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Glider 1.2.8 Release - Posted: 29.03.2007
Heute wurde eine neue Version von Glider veröffenltich: 1.2.8
Hier die patchnotes des Englischen Forums:
(Quelle: http://www.mmoglider.com/Download.as...e#ReleaseNotes)
  • Big: added new instant-compile custom class functionality, see http://mmoglider.com/customclasses.
  • Big: added interface cooldown detection, plays much faster and looks more human.
  • Paladin: major rework, check config and help file for new keys/options.
  • Hunter: lowered deadzone detection time limit.
  • Druid: leaves form properly to hearth now.
  • Fixed spin detection in main running loop, was wasting a lot of CPU time.
  • Fixed spell name reading to work properly for non-English clients.
  • Fixed sound problems on Vista and XP.
  • Fixed Ctrl, Ctrl, X to work properly when started without Launchpad.
  • Fixed profile to leash properly when wander is not set and monster is slightly out of range.
  • Fixed Launchpad to clean out any partially-started game instances when it loads.
  • Fixed ghost waypoint queueing to respect out-n-back profiles when resurrecting.
  • Fixed auto-add radio buttons to add right waypoint type (d'oh!).
  • Fixed internal HTTP getter to be smarter, runs faster and falls back to IE less often.
  • Added logic to select targets while still running, very useful addition.
  • Added smarter popup (duel/trade/invite) detection with more human cancellation and options to log out, see Detection tab.
  • Added sound clip when looting an epic or rare item.
  • Added logic to detect if gliding is started while autorunning, takes over properly.
  • Added /exitglider remote command.
  • Added shrink/hide buttons on normal interface to change game window while background gliding.
  • Added logic to remember game window position and put it back where it was, see Miscellaneous tab to control.
  • Added new hidden config options: StuckLimit, WaypointCloseness, LootNearHostiles, LootSafeDistance.
  • Added logic in looting, harvesting, and resting code to be more careful of red (hostile) monsters.
  • Removed rest near mobs option, not needed with red monster detection.
  • Removed StopOnVanish from help file, option is visible in Detection tab now.

Mal schauen, ob ich sie auf deutsch übersetzt bekomme

Edit: Bitte jemand übersetzen mit besseren Englischlkenntnissen, bin schon bei den Paladinänderungen hähngen geblieben

Kleiner Nachtrag :
bitte erstmal nicht auf diese Version updaten weil Glider fast jeden 2. Loot auslässt würde ich empfehlen erstmal die alte Version weiter zu nutzen.
Entsprechende Infos habe ich in der Beta Section bereits gepostet.
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